TRENDY

Najnowszy raport Euromonitora: jak pandemia wpływa na zachowania konsumenckie i sprzedaż detaliczną

Globalna pandemia, która nadeszła tej wiosny, w nieprzewidywalny sposób wywróciła do góry nogami rynek żywności i napojów zarówno dla producentów, jak i konsumentów....

Czytaj więcej…

Europejczycy nie chcą jeść insektów i mięsa z probówki – raport Europejskiej Organizacji Konsumentów

Europejska Organizacja Konsumentów (BEUC) właśnie opublikowała wyniki swojego najnowszego badania, z którego wynika, że konsumenci w całej Europie....

Czytaj więcej…

Rozwój czy wyhamowanie rynku produktów roślinnych? Co przyniesie COVID-19?

Innova Market Insights zebrała obserwacje i przewidywania przedstawicieli kluczowych firm sektora, dotyczące przyszłości tego rynku....

Czytaj więcej…

Bezpieczeństwo i trwałość żywności: eksperci podkreślają znaczenie dodatków dla bezpieczeństwa produktów spożywczych w dobie pandemii COVID-19

Pandemia koronawirusa spowodowała, że konsumenci z większą ostrożnością i podejrzliwością podchodzą do zakupów produktów spożywczych. Ta nowa sytuacja stawia przed producentami, dystrybutorami i sprzedawcami żywności szereg kolejnych wyzwań....

Czytaj więcej…

Drive Market

Nie musisz wysiadać z samochodu, nie musisz spędzać godzin na spacerowaniu pomiędzy regałami. Według twórców tej animacji zakupy zajmują jedynie 5 minut. To wizja idealna na czasy pandemii, bo minimalizuje kontakt z innymi ludźmi...

Czytaj więcej…

TRENDY, NOWOŚCI
WYDARZENIA 

 Chcesz otrzymywać nasz miesięcznik informacyjny?

Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu poprawy funkcjonalności serwisu oraz gromadzenia danych analitycznych. Możesz określić warunki przechowywania oraz uzyskiwania dostępu do plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Więcej możesz przeczytać tutaj.