Strona 8 z 15
Najnowszy raport Euromonitora: jak pandemia wpływa na zachowania konsumenckie i sprzedaż detaliczną
Globalna pandemia, która nadeszła tej wiosny, w nieprzewidywalny sposób wywróciła do góry nogami rynek żywności i napojów zarówno dla producentów, jak i konsumentów....Czytaj więcej…
Europejczycy nie chcą jeść insektów i mięsa z probówki – raport Europejskiej Organizacji Konsumentów
Europejska Organizacja Konsumentów (BEUC) właśnie opublikowała wyniki swojego najnowszego badania, z którego wynika, że konsumenci w całej Europie....Czytaj więcej…
Rozwój czy wyhamowanie rynku produktów roślinnych? Co przyniesie COVID-19?
Innova Market Insights zebrała obserwacje i przewidywania przedstawicieli kluczowych firm sektora, dotyczące przyszłości tego rynku....Czytaj więcej…
Bezpieczeństwo i trwałość żywności: eksperci podkreślają znaczenie dodatków dla bezpieczeństwa produktów spożywczych w dobie pandemii COVID-19
Pandemia koronawirusa spowodowała, że konsumenci z większą ostrożnością i podejrzliwością podchodzą do zakupów produktów spożywczych. Ta nowa sytuacja stawia przed producentami, dystrybutorami i sprzedawcami żywności szereg kolejnych wyzwań....Czytaj więcej…
Drive Market
Nie musisz wysiadać z samochodu, nie musisz spędzać godzin na spacerowaniu pomiędzy regałami. Według twórców tej animacji zakupy zajmują jedynie 5 minut. To wizja idealna na czasy pandemii, bo minimalizuje kontakt z innymi ludźmi...Czytaj więcej…