Wydarzenia

Rodzinny biznes z tradycjami: 70 lat firmy Van Hees GmbH

W tym roku firma Van Hees GmbH świętuje swoją 70-tą rocznicę. Firma dostarcza produkty do ponad 80 krajów i należy do światowej czołówki producentów wysokiej jakości dodatków, mieszanek przyprawowych, ziół, marynat i aromatów do przemysłu mięsnego. W roku, w którym Van Hees GmbH kończy 70 lat jedno jest pewne: firma pozostanie własnością rodziny Van Hees.

Czytaj więcej…

Van Hees stawia na "Halal"

W zakładzie w Wuppertal uruchomiono nowy młyn i nową mieszalnię przypraw. Żaden segment rynku spożywczego nie rośnie tak szybko jak halal. Gwarancja przestrzegania ścisłych międzynarodowych wytycznych halal to podstawa dynamicznego rozwoju. Na całym świecie konsumenci żądają dziś bezpiecznej żywności, jednocześnie rośnie popyt coraz liczniejszej ludności muzułmańskiej na żywność halal.

Czytaj więcej…

Trendy żywieniowe - przekąski na nowo

Druga konferencja dla branży spożywczej.

Zapraszamy do przeczytania relacji tekstowej z wydarzenia oraz pobrania prezentacji prelegentów.

Czytaj więcej…

Targi IFFA 2016 już za nami!

Największa w Europie wystawa branży spożywczej zgromadziła ponad 950 wystawców. Nowe formy opakowań, czysta i czytelna etykieta, produkty wegetariańskie, innowacyjne rozwiązania zarówno w formie jak i smaku produktów – to były tematy przewodnie wielu wystawców. Jednym z najciekawszych stoisk mógł się pochwalić nasz główny dostawca – firma VAN HEES.

Czytaj więcej…

Jak promować i sprzedawać produkty regionalne

Szkolenie w Bawarii

Wypromowanie produktów, które rozsławiają region danego kraju nie jest tematem łatwym - wymaga współdziałania wielu instytucji, organizacji, przedsiębiorców oraz dziennikarzy. Mięsne produkty regionalne mogą uzupełnić ofertę każdego zakładu przetwórczego i umocnić pozycję przedsiębiorcy.

Czytaj więcej…

Trendy żywieniowe 2016 – 2020

Konferencja dla branży spożywczej

W dniu 20.05.2015 odbyła się organizowana przez Inwestel konferencja „Trendy żywieniowe 2016 – 2020”. Poszczególni prelegenci przedstawili szerokie podejście do tematu trendów, obejmujące zarówno zachowania konsumenckie jak i zmiany zachodzące w segmencie handlu detalicznego.

Czytaj więcej…

TRENDY, NOWOŚCI
WYDARZENIA 

 Chcesz otrzymywać nasz newsletter?